Working Spirit >
09 augustus 2018

Incident Manager

Voor een eindklant in Rijswijk zijn wij per direct op zoek naar een Incident Manager.

Plaats van inzet: Rijswijk
Startdatum: a.s.a.p.
Duur opdracht: 3 maanden (optie op verlenging)    
Aantal uren p/w: fulltime

Functieomschrijving

De functie Incident Manager is nieuw bij onze klant. Men wil de rol van Incident manager beter borgen in de organisatie. De kandidaat helpt deze rol vorm te geven en het incidentproces beter te laten verlopen. Wij zijn op zoek naar iemand die deze rol kan neerzetten en kan aantonen wat de waarde van deze rol voor de organisatie zou kunnen zijn.

Voor deze functie zoeken wij een kandidaat met een afgeronde (businessgerichte) Informatica-opleiding op Hbo-niveau en bij voorkeur tenminste vier jaar relevante werkervaring bij (semi)overheid.

De kandidaat heeft uitgebreide en aantoonbare kennis van ITIL-processen en in het bijzonder het Incident proces. Een pré is kennis van basis IT-fundamentals: bijvoorbeeld hoe de IT-stack is opgebouwd, het verschil tussen IAAS/PAAS/SAAS, connectiviteitsvormen/-oplossingen, etc.

In de functie van Incident Manager ben je het belangrijkste aanspreekpunt voor de interne divisies bij zowel nieuwe als bestaande incidenten. Je controleert en coördineert in samenwerking met de Servicedesk e.a. de afwikkeling van de lopende incidenten en draagt zorg voor een spoedig herstel van de diensten binnen de daarvoor gestelde oplostijden.

Je zorgt dat de Servicedesk incidenten juist registreert en behandeld of doorzet naar de juiste groep. Je bewaakt en registreert de voortgang van incidenten en bent het aanspreekpunt voor prioriteiten.

Daarnaast verbeter je het incidentproces en brengt dit in lijn met afspraken in de interne SLA.

Functie-eisen

Wij zoeken een kandidaat die gestructureerd werkt en punctueel is. Je komt je afspraken na en handelt proactief. Je hebt een sterke klant- en servicegerichte focus en je bent gedreven. Je denkt in oplossingen.

  • Een afgeronde opleiding op Hbo-niveau;
  • Minimaal 4 jaar relevante werkervaring.

Competenties

  • Samenwerken, relaties opbouwen en samenwerken met anderen om gedeelde doelstellingen te behalen;
  • Klantgerichtheid, sterke klantrelaties opbouwen en klantgerichte oplossingen leveren;
  • Resultaatgericht, resultaten leveren, consequent resultaten behalen, zelfs onder zware omstandigheden;
  • Vertrouwen, het vertrouwen van anderen winnen door eerlijkheid, integriteit en authenticiteit.
  • Je hebt meerdere jaren werkervaring op het gebied van (applicatie) IT servicemanagement / beheer.
  • Je bent gewend om in een bedrijf kritische en complexe werkomgeving te acteren.
  • Je hebt de competenties: analytisch, resultaatgericht, stevig in je schoenen en overtuigend.

Aanbiedingen worden alleen in behandeling genomen als deze zijn voorzien van een:

  • Cv in Word-opmaak (inclusief NAW-gegevens);
  • Motivatie;
  • Beschikbaarheidsdatum;
  • Vermelding van eventuele vakantieplannen;
  • Tarief.

Als je interesse hebt ontvangen wij graag jouw reactie.

Incident Manager

Detachering/Freelance